​Зв'язок упаковки і психології людини​

Психологія і упаковка, хто міг би подумати, що між ними є зв'язок. Психологія – це наука, яка вивчає поведінку людини, її почуття та емоції, а упаковка – це місткість, тара, що призначена для зберігання і транспортування продуктів.

Але повірте, що на цей зв'язок варто звернути увагу, якщо Ви хочете, щоб Ваш продукт мав увагу покупців і розлітався із полиць магазинів, радимо прочитати дану статтю.

Всі ми знаємо, що якість продукту, його смак, запах та інших органолептичні показники, безумовно мають значення при купівлі товару. Упаковка надійна та ефективна, якщо відображає образ продукту, коли її колір, матеріал і зображення говорять про нього, виражають його суть і призначення. Крім того, вона свідчить про те, що продукт закритий і захищений. Завдяки упаковці відбувається перше знайомство споживача з товаром. Результати досліджень споживчого ринку показують, що покупці обирають свою марку не на підставі смакового відчуття, а на підставі привабливості упаковки або реклами.

Значення кольору упаковки. Кожний продукт має свій так званий «щасливий» колір для просування на ринку. Дослідженнями доведено, що упаковка червоного, жовтого, синього та зеленого кольору більше приваблює споживачів, так як насичений і яскравий колір виглядає більш привабливим і немов закликає покупців із фразами «купуй мене», а якщо упаковка ще й виготовлена із екологічно чистої харчової жерсті, тоді знайте, що покупці точно виберуть саме Ваш продукт. Оскільки, споживач ніколи не викине металеву баночку, а буде зберігати в ній інші продукти або якісь побутові дрібнички ще багато років і завжди буде згадувати про Вашу торгову марку і точно знову захоче повернутися до магазину, щоб придбати саме Ваш продукт в красивій металевій баночці.

Був проведений експеримент, суть якого полягала в тому, що вчений помістив половину обраного ним продукту в яскраву упаковку з малюнком, а залишок – в не дуже привабливу коробку. Потім запросив бажаючих взяти участь в експерименті. Їх завдання полягало в тому, щоб приготувати дві страви, а потім спробувати їх. При цьому продукти з красивої упаковки і з не привабливої змішувати не можна. Після закінчення дегустації учасників запитали про смакові відчуття. Результати здивували, виявилося, що 95% людей більше сподобалась страва приготовлена із продуктів взятих з гарної упаковки. Це при тому, що продукти були однакової якості та смаку в обох коробках.

Хочемо сказати, що навіть великі міжнародні компанії, які займаються розробкою дизайнів упаковки мають в своєму складі маркетологів та спеціалістів, які вивчають прихильність споживачів до того чи іншого кольору і прогнозують можливі враження до його зміни.

Можна зробити висновок, що зовнішній вигляд упаковки має дуже важливе значення, адже її метою є привернути уваги людини і викликати довіру. Тому що на підсвідомому рівні ми будемо сприймати виріб в красивій упаковці як більш смачне, корисне і якісне, ніж аналог у звичайній коробці.

Виходячи з цього, можна сказати, що якщо Ви хочете, щоб продукт був популярним і добре продавався Вам необхідно поставити акцент на зовнішньому вигляді упаковки, так званій «оболонці» товару.